ELC Efficient Language Coaching ®

Intensywne Warsztaty

Language Coaching

Intensywne Warsztaty

Jednodniowe Intensywne Warsztaty Coachingu Językowego są niezwykle efektywną formą skoncentrowanego coachingu, zarówno indywidualnego, jak i grupowego. Dotyczą konkretnych tematów i mogą służyć pogłębieniu wiedzy z zakresu gramatyki i leksyki charakterystycznej dla danej branży, a także służyć rozwiązaniu konkretnych problemów.

Tematyka dotyczy języka angielskiego z zakresu m.in. Prawa, HR, Dziennikarstwa, Rozmów Telefonicznych, Komunikacji w Biznesie, Negocjacji, Prezentacji czy Wystąpień Publicznych.

Warsztaty prowadzone są przez wysoko wykwalifikowanych coachów językowych, którzy, dzięki stosowanym narzędziom coachingowym oraz w oparciu o profesjonalny zestaw materiałów, umożliwiają skuteczne rozwinięcie danej umiejętności w maksymalnie krótkim czasie.

Pracujemy w oparciu o metodę coachingu przed, w trakcie i po seminariach.

Zazwyczaj Warsztaty realizowane są w ciągu 1 dnia, zdarza się jednak, że ich forma jest 2- lub pół-dniowa. Efficient Language Coaching zaleca organizowanie Warsztatów dla grup liczących maksymalnie 10, a minimalnie 2 osoby. W przypadku potrzeby zrealizowania warsztatu dla większej ilości uczestników E.L.C. angażuje w przedsięwzięcie większą liczbę coachów. Warsztaty są zaprojektowane i poprowadzone tak, aby spełniały faktyczne oczekiwania klienta i stanowiły rozwiązanie jego konkretnych problemów. Jest to możliwe dzięki etapowi rzetelnych przygotowań, który ma miejsce przed zaprojektowaniem i przeprowadzeniem seminarium przez Efficient Language Coaching.

Zalecany minimalny poziom językowy uczestników Intensywnych Warsztatów – B1 wg CEFR (Common European Framework of Reference)

 

Tematyka Intensywnych Warsztatów:


Prezentacje i Wystąpienia Publiczne

Cel: Udoskonalenie sztuki wygłaszania prezentacji w naturalny i bezstresowy sposób.

Zakres:

  • język
  • struktura
  • styl
  • sposób wygłaszania
  • Korzyści:
    Nauczysz się jak:

  • zachować spokój
  • brzmieć przekonywująco
  • brzmieć na pewnego siebie
  • rozśmieszać publiczność
  • utrzymywać zainteresowanie słuchaczy
  • stosować język ciała
  • modyfikować intonację
  • stosować pomoce wizualne – efektywnie nawiązywać do wykresów, tabel, opisów etc.
  • Praca z coachingowym modelem IMPACT.
    Negocjacje w języku angielskim

    Cel: Wzbogacenie wiedzy i udoskonalenie umiejętności prowadzenia negocjacji w języku angielskim

    Zakres:

  • język negocjacji
  • opracowywanie strategii negocjacyjnych
  • przejście przez kolejne etapy negocjacji
  • językowe taktyki negocjacyjne
  • wpływ języka ciała i aspektów kulturowych na efekt negocjacji
  • symulacje rozmów negocjacyjnych
  • Warsztat rozpocznie się od coachingu aspektów gramatycznych i językowych, po których nastąpią symulacje i odgrywanie scen negocjacyjnych tak, aby każdy uczestnik warsztatu wdrożył zdobytą wiedzę oraz zastosował ją interaktywnie.

    Angielski dla sektora usług hotelarskich i gastronomicznych

    Warsztat skoncentrowany na praktycznym zastosowaniu języka z branży hotelarskiej i gastronomicznej. Stanowi wsparcie dla każdej osoby pozostającej w bezpośrednim kontakcie z klientami sektora, bowiem płynne posługiwanie się językiem angielskim przez pracowników tego sektora niewątpliwie jest mocną zaletą każdego biznesu prowadzonego w tej branży i ma bezpośredni wpływ na jego sukces.

    Zakres:

  • Praktyka interakcji z gośćmi – użycie bezpośredniego, ale poprawnego i taktownego języka.
  • Udoskonalenie komunikacji ustnej i pisemnej.
  • Analiza istotnych różnic pomiędzy stylem formalnym i nieformalnym – wskazanie korzyści wynikających z właściwego operowania obydwoma stylami komunikacji dla uzyskania najlepszych rezultatów w trakcie oferowania usług.
  • Korzyści:

    Uczestnicy warsztatu nauczą się:

  • udzielać informacji klientom
  • uzyskiwać informacje
  • składać wyjaśnienia
  • odpowiadać na reklamacje i skargi
  • Small talk i Networking w języku angielskim

    Warsztat skierowany zarówno do osób na niskim, jak i wyższym poziomie zaawansowania językowego.

    Czynna znajomość języka służącego nawiązywaniu kontaktów oraz prowadzenia rozmów jest kluczem do prowadzenia interesów z krajami anglojęzycznymi oraz obcokrajowcami, którzy nie komunikują się w twoim rodzimym języku.

    Cel: prowadzenie swobodnych rozmów na tematy powszechne.

    Zakres:

  • dialogi
  • słownictwo
  • krótkie rozmowy
  • Korzyści:

  • Nauczysz się prowadzenia rozmów okołobiznesowych oraz udoskonalisz umiejętność nawiązywania kontaktów w języku angielskim.
  • Rozwiniesz pewność siebie w kontakcie z osobami, które nie mówią w twoim rodzimym języku.
  • Nabierzesz swobody w mówieniu o sobie – przedstawianiu się, prezentowaniu swojego biznesu.
  • Rozwiniesz umiejętność naturalnego nawiązywania kontaktu i podejmowania rozmów
  • Angielski dla HR

    Warsztat prowadzony w oparciu o rozmowy coachingowe wokół zagadnień dotyczących działu HR.

    Zakres:

  • rekrutacja i rozmowy o pracę
  • korespondencja formalna
  • umowy o pracę i specjalne klauzule
  • kwestie wewnętrzne i administracyjne mające wpływ na pracowników
  • słownictwo używane w rozmowach ze związkami zawodowymi
  • pensje, premie i prowizje
  • rozmowy dotyczące wyznaczania celów (systemy TARGET) oraz oceny pracownicze
  • podatki
  • zasiłki
  • sprawy natury osobistej np. zwolnienia, redukcje etatów, dyskryminacja
  • Angielski Prawny

    Warsztat specjalistyczny dla prawników i osób poruszających się w kontekście tematów prawnych.

    Zakres:

  • Kluczowe zagadnienia z zakresu języka prawnego
  • analiza i interpretacja kontraktów
  • specyficzne aspekty gramatyki
  • żargon prawniczy
  • Komunikacja w Biznesie

    Udoskonalenie wszystkich aspektów komunikacji biznesowej w języku angielskim.

    Warsztat prowadzony przez natywnych coachów posiadających kwalifikacje w nauczaniu języka i coachingu, a także bogate doświadczenie w prowadzeniu procesów coachingu dla pracowników szczebla kierowniczego, dyrektorów, członków zarządów oraz specjalistów innych branży.

    Zakres:

  • rozmowy około biznesowe
  • nawiązywanie kontaktów
  • rozmowy telefoniczne
  • wyrażanie opinii
  • doradztwo
  • delegowanie i wyznaczanie zadań
  • korespondencja biznesowa
  • Korzyści:

  • Utrwalenie języka i pogłębienie wiedzy dzięki połączeniu dogłębnej analizy z ciągłą praktyką
  • Angielski dla Obsługi Sekretariatu

    Intensywny warsztat tematyczny skierowany do pracowników sekretariatu Absolutny ‘must’ dla wszystkich osób zatrudnionych na stanowiskach sekretarskich, które stykają się w pracy z językiem angielskim. Dotyczy zarówno formy mówionej, jak i pisanej języka angielskiego.

    Zakres:

  • prowadzenie korespondencji
  • rozmowy telefoniczne
  • podejmowanie gości i klientów
  • Każdy z uczestników warsztatu otrzyma skrypt, który będzie stanowił dla niego wsparcie w wypełnianiu codziennych obowiązków zawodowych.

    Problematyczne zagadnienia w języku angielskim

    Warsztat o unikalnym charakterze. Prowadzony przez coacha językowego będącego również natywnym użytkownikiem języka docelowego, daje uczestnikom okazję do zaadresowania i korekty popełnianych przez nich błędów. Coach i uczestnicy warsztatu współtworzą środowisko procesu, w którym dokonana zostaje analiza różnic pomiędzy językiem ojczystym i docelowym.

    Ciągła interakcja pomiędzy coachem i uczestnikami warsztatu jest gwarancją tego, że poruszone zostaną wszystkie problematyczne zagadnienia, zarówno indywidualne, jak i dotyczące ogółu.

    Zakres:

  • zaadresowanie problematycznych kwestii gramatycznych
  • analiza pisemnej formy języka – szczególna uwaga poświęcona zwrotom formalnym i nieformalnym
  • tłumaczenie i interpretacja wypowiedzi
  • Korzyści:

  • Uczestnik otrzyma praktyczne wskazówki dotyczące tego, jak doskonalić swoje kompetencje językowe metodą ciągłego dokształcania się.
  • Uczestnik otrzyma praktyczną wiedzę na temat tego, w jaki sposób jak najwięcej zyskać komunikując się werbalnie, prezentując siebie oraz swoją firmę
  • Uczestnik zrozumie w jaki sposób kultura anglosaska wpływa na formę języka angielskiego